Kanta-asiakasohjelma

Saumaton asiakaskokemus rakentaa lojaliteettia


Asiakkaan sitoutuminen yritykseen vaatii tänä päivänä muutakin kuin kanta-asiakaskortin ja bonusjärjestelmän. Lojaliteettiohjelmassa rakennetaan saumatonta asiakaskokemusta, joka vahvistaa asiakkaan sitoutumista yrityksen palveluihin tai tuotteisiin.

Parhaimmillaan asiakasuskollisuutta syvennetään tuottamalla asiakkaille uusia elämyksiä. Niiden vaikutus on vahvempi kuin perinteisten alennusten ja niiden avulla saavutetaan pysyvämpää kilpailuetua.

Kanta-asiakasohjelma

Yrityksen tai brändin oman mobiilisovelluksen saa käyttöön edullisesti ja ketterästi

GeniLoyalty on kokonaisvaltainen tapa hallita asiakassuhteita digitaalisissa kanavissa. Se on pitkälle tuotteistettu, jonka vuoksi se ei vaadi mittavaa budjettia tai pitkäkestoista projektia.

GeniLoyaltyn avulla voidaan rakentaa tehokkaita kanta-asiakasohjelmia ja parantaa asiakasuskollisuutta sekä kasvattaa myyntiä.

Palvelu on modulaarinen, eli kokonaisuus muodostuu yhdistämällä haluttuja palveluja, jonka kaikki moduulit toimivat saumattomasti yhteen.

Meiltä saat myös kevyen kanta-asiakasohjelman ilman mobiilisovellusta. Sen avulla voi kerätä kanta-asiakasrekisteriä ja viestiä asiakkaiden kanssa.

 

Räätälöity mobiilisovellus palvelumuotoilun keinoja hyödyntämällä

Räätälöimme omaan tuotteistettuun palvelualustaamme pohjautuvat lojaliteettiohjelmat kunkin asiakkaan tarpeiden mukaan. Suunnittelemme palvelumuotoilun keinoin parhaan mahdollisen asiakaskokemuksen ja valitsemme tehokkaimman palkitsemismallin.

Toteutuksessa hyödynnämme kustannustehokkaasti valmiita palvelukomponentteja ja toteutamme mobiilisovelluksen yrityksen tai brändin omalla ilmeellä.

Valmiit toimialakonseptit seuraaville toimialoille:

  • Ravintola-, kahvila- ja pikaruokaketjut
  • Hotelliketjut ja laivat
  • Kivijalkakaupat
  • Kauppakeskukset
  • Matkailu

Toteutamme mobiilisovelluksia toki myös muille toimialoille ja monet toiminnallisuudet löytyvät jo valmiina.

 
 

Oikea-aikaisesti tavoittava kanava ja kauppa asiakkaasi taskussa

Mobiilisovellus tukipalveluineen sitouttaa, aktivoi ja palvelee loppuasiakkaita modernein keinoin. Kun mobiilisovellus on asiakkaidenne puhelimissa, on heihin olemassa suora ja tehokas kanava, jota kautta voimme tarjota heille uusimmat digitaaliset kanta-asiakaspalvelut.

Palvelumme hyödyntää tehokkaasti asiakkaan sijaintia GPS:n ja iBeacon-teknologian avulla, jolla voidaan myös toteuttaa sisäpaikannusta sekä muita sijaintiin ja etäisyyteen perustuvia palveluja.

 

Tässä muutamia esimerkkejä GeniLoyalty-ratkaisumme mahdollistamista palveluista ja eduista

Kanta-asiakaskortti

  • Virtuaalinen kanta-asiakaskortti on aina puhelimessa mukana.
  • Kortilla voidaan todentaa jäsenyys.

Asiakasedut

  • Näytetään kanta-asiakkuuden taso tai kertyneet pisteet sekä paljonko ostoja puutuu ennen seuraavan tason tai edun saavuttamista.
  • Virtuaalisella leimapassilla voidaan kerätä ostoleimoja.
  • Asiakasta voidaan myös palkita lahjakorteilla ja niitä voi lahjoittaa eteenpäin.

Viestintä ja mainonta

  • Kohdennetut ilmoitukset massana tai automaation avulla.
  • Mainokset ja kupongit.

Sijaintipalvelut

  • Lähellä liikkuva asiakas saa puhelimeensa aktivointitarjouksen.
  • Myymälässä tietyn hyllyn luona liikkuvalle asiakkaalle tiedotetaan uutuustuotteista.
  • Asiakkaan preferenssit tunnistetaan hänen myymäläkäyttäytymisensä perusteella.
  • Reaaliaikainen ohjaaminen/opastaminen pohjakartan päällä.

Ostaminen

  • Tuotteita/palveluita voidaan ostaa sovelluksen sisällä.
  • Erillinen verkkokauppa voidaan integroida mobiilisovellukseen ja yhdistää se kanta-asiakasohjelmaan.

Tuotetiedot

  • Asiakas voi hakea myymälässä tuotteesta lisätietoa.
  • Myymälän valikoimaa voidaan täydentää verkkokaupalla.

Palaute

  • Asiakkaalta kysytään palautetta välittömästi palvelutapahtuman tai poistumisen jälkeen.
  • Asiakkaan kanssa voidaan käydä dialogia.

Myös henkilökunta voi olla palvelun käyttäjä, auttaen heitä tuottamaan parempaa palvelua ja hyödyntämään asiakasdataa.

 

Tässä on vain pieni osa mahdollisista palveluista. Suunnittelemme aina parhaan ratkaisun kuhunkin tarkoitukseen

Palveluistamme löytyvät myös monipuoliset työkalut myynnin, asiakkuuksien ja markkinoinnin digitalisointiin ja tehostamiseen.

Tutustu erilaisiin ratkaisuihimme
 

Kiinnostuitko kanta-asiakasohjelmien mahdollisuuksista?

Ota yhteyttä, niin kerromme mielellämme lisää ja voimme järjestää demon.

Ota yhteyttä

Keskustele asiantuntijan kanssa.