Asiakkuudenhallinta

Parasta asiakkuudenhallintaa suomalaisella CRM-järjestelmällä


Asiakkaammekin ovat sen todenneet: GeniCRM on aidosti helppokäyttöinen järjestelmä asiakkuudenhallintaan. Selainpohjaisen CRM-järjestelmän ja CRM-mobiilisovelluksen lisäksi asiakkaamme saavat suomenkielisen, asiantuntevan ja ripeän asiakaspalvelun tuen samaan hintaan.

Image

Sen sijaan, että kertoisimme, mitä kaikkia ominaisuuksia GeniCRM sisältää, haluamme kertoa, miten liiketoimintanne hyötyy asiakkuudenhallinnan haltuunotosta.

Yrityksenne näköinen CRM

Ymmärrämme asiakkuudenhallinnan erilaisia tarpeita sekä yritysten liiketoimintamalleja. Siksi GeniCRM on asiakkaan tarpeiden mukaan edullisesti räätälöitävissä.

Kartoitamme tarpeenne, jonka pohjalta toteutamme parhaan mahdollisen ratkaisun yrityksenne asiakkuudenhallintaan. CRM:n teknisen jargonian ja itsestään selvien ominaisuuksien sijaan puhumme kanssanne selkokielisesti ratkaisuista yrityksenne sisäiset prosessit ja asiakkaidenne tarpeet huomioiden.

Image

Myyjien rakastama CRM-järjestelmä

Ajantasainen CRM on myyjän tärkein työkalu. Kukaan ei sitä kiistä, mutta siitä huolimatta yrityksissä saattaa olla huonoja kokemuksia asiakkuudenhallinnan järjestelmien hankinnasta. Tavallisimpia kokemuksia ovat myyjien vastustus tai järjestelmä jää pölyyntymään käyttämättömänä.

GeniCRM sopii myyjien hektiseen työtahtiin sen selkeyden ja helppokäyttöisyytensä vuoksi. Siitä olemme kuulleet myyjiltä kiitosta. Mobiilisovelluksen avulla paljon liikkuva myyjä voi myös heti kirjata ylös soitot ja muistiinpanot, kun ne ovat vielä tuoreessa muistissa.  

CRM-järjestelmä, joka on enemmän kuin raportointikanava ja ”kyttäysväline” johdolle

  • Ohjaa myyjää suunnitelmalliseen asiakkuuksien hoitoon.
  • Muistuttelee oikea-aikaisesti mihin asiakkaisiin kannattaa ottaa yhteyttä ja optimoi myyntimahdollisuuksia.
  • Liidit verkosta ja kampanjoista kulkevat suoraan CRM:ään myynnille.
  • Automaation työkalut auttavat liidien lämmittelyssä ja kvalifioinnissa.
  • Keinoäly auttaa ajoissa tunnistamaan hiipuvan asiakkuuden sekä lisämyyntimahdollisuudet.
  • Asiakaspalvelu/-tuki näkee järjestelmästä, mitä tuotteita tai palveluja asiakkaalla on käytössä.
  • Asiakaspalvelu/-tuki voi syöttää myyjille liidin havaitsemastaan asiakastarpeesta.
  • Markkinointi voi suunnitella tarkkaan kohdennettuja ja personoituja kampanjoita hyödyntäen CRM:n tietovarastoa.
  • Markkinointi voi seurata tuotettujen liidien jatkotoimenpiteitä sekä kampanjoiden myynnillisiä tuloksia.

Yhdistää myynnin ja markkinoinnin prosessit

Myyntiä ja markkinointia voidaan tehostaa yhdistämällä GeniCRM yrityksen markkinointiin ja sen automaatioon. Kun CRM linkitetään automaation ja liidien hankintaan, myyjät saavat tiedot suoraan järjestelmästä, josta heidän on ketterää jatkaa omaa työtänsä.

Markkinointi näkee järjestelmästä hyödyllistä tietoa, kuten ovatko tuotetut liidit otettu myynnissä hoitoon ja minkälaisia myynnillisiä tuloksia kampanjoista on saavutettu.

Markkinoinnin kohdentaminen tarkentuu ja kampanjoissa voidaan hyödyntää CRM-järjestelmän kattavaa ja ajantasaista tietovarastoa, ja sen poimintatyökalua.

Sujuvampaa asiakaspalvelua asiakkaillenne

CRM-järjestelmät mielletään perinteisesti myynnin ja markkinoinnin työkaluiksi, mutta myös asiakaspalvelhyötyy GeniCRM:stä.

Asiakkaan ollessa yhteydessä asiakaspalveluun, palvelija pääsee välittömästi katsomaan järjestelmästä tarvittavat tiedotNäin myynti ja asiakaspalvelu toimii saumattomasti CRM-järjestelmässä. Palvelusta jää asiakkaalle hyvä kokemus ja asiakaspalvelijan työ selkeytyy, kun vältytään epäselvyyksiltä ja puutteellisilta tiedoiltaAsiakaspalvelija voi myös vinkata myyjälle uudesta myyntimahdollisuudesta.  

Tutustu myös markkinoinnin automaation ratkaisuihimme! 

Oikea-aikaisuus on myynnin ja markkinoinnin peruselementti.

Image

Täysi näkymä asiakkaasta

Liitä GeniCRM keskustelemaan myös muiden yrityksessänne käytössä olevien järjestelmien kanssa, kuten laskutus- ja kirjanpito-ohjelmat. Kun kaikki tärkeä tieto kulkee saumattomasti eri järjestelmien välillä, pystytään asiakkaasta luomaan kattava 360°-näkymä.

Asiakkuudenhallintajärjestelmä auttaa myyjiä löytämään uusia potentiaalisia liidejä ja markkinointia kohdentamaan markkinoinnin mahdollisimman tarkasti. Näiden hyötyjen lisäksi asiakas on tyytyväisempi asiakas, kun häntä voidaan palvella hänen toivomallaan tavalla ja ajankohtana.

Asiakasanalytiikkaa ja koneoppimista

GeniCRM auttaa luokittelemaan ja segmentoimaan asiakkaita datavarastonsa avulla. Analytiikan avulla voidaan tunnistaa lisämyyntimahdollisuuksia, selvittää asiakkaan arvoa ja tunnistaa asiakkuuden elinkaaren vaihe.

Tietoja voidaan hyödyntää esimerkiksi liiketoiminnan ohjaamisessa sekä myynti- ja markkinointiresurssien kohdentamisessa. GeniCRM tukee Customer Lifetime Value (CLV) ja Recency, Frequency, Monetary Value (RFMA) –analyysejä.

Voimme rakentaa valmiit koneoppimisen mallit, jolloin uusi asiakas luokitella automaattisesti ja ohjataan oikeaan hoito-ohjelmaan.

Image

Tarvitsetteko asiakasrekisterin ajantasaistamista?

Tarjoamme palveluna asiakasrekisterinne tietojen täydennystä ja päivitystä. Ajantasainen asiakasrekisteri mahdollistaa parhaimman tuloksen CRM-järjestelmän hyödyntämiseen.

Kysy lisää palveluistamme
 

Haluatko tietää lisää? Lataa GeniCRM:n tuote-esite!

Lomake

Ota yhteyttä

Keskustele asiantuntijan kanssa.