Asiakkuudenhallinta
Parasta asiakkuudenhallintaa suomalaisella CRM-järjestelmällä
Asiakkaammekin ovat sen todenneet: GeniCRM on aidosti helppokäyttöinen järjestelmä asiakkuudenhallintaan. Selainpohjaisen CRM-järjestelmän ja CRM-mobiilisovelluksen lisäksi asiakkaamme saavat suomenkielisen, asiantuntevan ja ripeän asiakaspalvelun tuen samaan hintaan.

Sen sijaan, että kertoisimme, mitä kaikkia ominaisuuksia GeniCRM sisältää, haluamme kertoa, miten liiketoimintanne hyötyy asiakkuudenhallinnan haltuunotosta.
Yrityksenne näköinen CRM
Ymmärrämme asiakkuudenhallinnan erilaisia tarpeita sekä yritysten liiketoimintamalleja. Siksi GeniCRM on asiakkaan tarpeiden mukaan edullisesti räätälöitävissä.
Kartoitamme tarpeenne, jonka pohjalta toteutamme parhaan mahdollisen ratkaisun yrityksenne asiakkuudenhallintaan. CRM:n teknisen jargonian ja itsestään selvien ominaisuuksien sijaan puhumme kanssanne selkokielisesti ratkaisuista yrityksenne sisäiset prosessit ja asiakkaidenne tarpeet huomioiden.

Myyjien rakastama CRM-järjestelmä
Ajantasainen CRM on myyjän tärkein työkalu. Kukaan ei sitä kiistä, mutta siitä huolimatta yrityksissä saattaa olla huonoja kokemuksia asiakkuudenhallinnan järjestelmien hankinnasta. Tavallisimpia kokemuksia ovat myyjien vastustus tai järjestelmä jää pölyyntymään käyttämättömänä.
GeniCRM sopii myyjien hektiseen työtahtiin sen selkeyden ja helppokäyttöisyytensä vuoksi. Siitä olemme kuulleet myyjiltä kiitosta. Mobiilisovelluksen avulla paljon liikkuva myyjä voi myös heti kirjata ylös soitot ja muistiinpanot, kun ne ovat vielä tuoreessa muistissa.
CRM-järjestelmä, joka on enemmän kuin raportointikanava ja ”kyttäysväline” johdolle
Yhdistää myynnin ja markkinoinnin prosessit
Myyntiä ja markkinointia voidaan tehostaa yhdistämällä GeniCRM yrityksen markkinointiin ja sen automaatioon. Kun CRM linkitetään automaation ja liidien hankintaan, myyjät saavat tiedot suoraan järjestelmästä, josta heidän on ketterää jatkaa omaa työtänsä.
Markkinointi näkee järjestelmästä hyödyllistä tietoa, kuten ovatko tuotetut liidit otettu myynnissä hoitoon ja minkälaisia myynnillisiä tuloksia kampanjoista on saavutettu.
Markkinoinnin kohdentaminen tarkentuu ja kampanjoissa voidaan hyödyntää CRM-järjestelmän kattavaa ja ajantasaista tietovarastoa, ja sen poimintatyökalua.
Sujuvampaa asiakaspalvelua asiakkaillenne
CRM-järjestelmät mielletään perinteisesti myynnin ja markkinoinnin työkaluiksi, mutta myös asiakaspalvelu hyötyy GeniCRM:stä.
Asiakkaan ollessa yhteydessä asiakaspalveluun, palvelija pääsee välittömästi katsomaan järjestelmästä tarvittavat tiedot. Näin myynti ja asiakaspalvelu toimii saumattomasti CRM-järjestelmässä. Palvelusta jää asiakkaalle hyvä kokemus ja asiakaspalvelijan työ selkeytyy, kun vältytään epäselvyyksiltä ja puutteellisilta tiedoilta. Asiakaspalvelija voi myös vinkata myyjälle uudesta myyntimahdollisuudesta.
Tutustu myös markkinoinnin automaation ratkaisuihimme!
Oikea-aikaisuus on myynnin ja markkinoinnin peruselementti.

Täysi näkymä asiakkaasta
Liitä GeniCRM keskustelemaan myös muiden yrityksessänne käytössä olevien järjestelmien kanssa, kuten laskutus- ja kirjanpito-ohjelmat. Kun kaikki tärkeä tieto kulkee saumattomasti eri järjestelmien välillä, pystytään asiakkaasta luomaan kattava 360°-näkymä.
Asiakkuudenhallintajärjestelmä auttaa myyjiä löytämään uusia potentiaalisia liidejä ja markkinointia kohdentamaan markkinoinnin mahdollisimman tarkasti. Näiden hyötyjen lisäksi asiakas on tyytyväisempi asiakas, kun häntä voidaan palvella hänen toivomallaan tavalla ja ajankohtana.
Asiakasanalytiikkaa ja koneoppimista
GeniCRM auttaa luokittelemaan ja segmentoimaan asiakkaita datavarastonsa avulla. Analytiikan avulla voidaan tunnistaa lisämyyntimahdollisuuksia, selvittää asiakkaan arvoa ja tunnistaa asiakkuuden elinkaaren vaihe.
Tietoja voidaan hyödyntää esimerkiksi liiketoiminnan ohjaamisessa sekä myynti- ja markkinointiresurssien kohdentamisessa. GeniCRM tukee Customer Lifetime Value (CLV) ja Recency, Frequency, Monetary Value (RFMA) –analyysejä.
Voimme rakentaa valmiit koneoppimisen mallit, jolloin uusi asiakas luokitella automaattisesti ja ohjataan oikeaan hoito-ohjelmaan.

Tarvitsetteko asiakasrekisterin ajantasaistamista?
Tarjoamme palveluna asiakasrekisterinne tietojen täydennystä ja päivitystä. Ajantasainen asiakasrekisteri mahdollistaa parhaimman tuloksen CRM-järjestelmän hyödyntämiseen.