Palvelut
Asiakastietämyksellä ja datalla tehoa markkinointiin
Hyödynnättekö dataa ja analytiikkaa markkinoinnin ja myynnin ohjaamisessa?
- asiakasymmärryksen syventämisessä
- asiakaspotentiaalin tunnistamisessa
- myynnin sekä markkinoinnin tehokkaassa kohdentamisessa

Palveluiden osa-alueet
Asiakasymmärryksen syventäminen
Palveletko nykyisiä asiakkaitasi parhaalla mahdollisella tavalla?
Pystytkö pitämään heidät jatkossakin asiakkaanasi?
Voisitko myydä heille enemmän?
Asiakasdataa analysoimalla luomme syvällisen käsityksen asiakkaistasi, heidän odotuksista, potentiaalista ja käyttäytymisestä. Analyysien perusteella voimme luoda helppokäyttöisiä tai kokonaan automatisoituja asiakkuuksien hoito-ohjelmia.
Markkinapotentiaalin tunnistaminen
Älä ammu haulikolla tai kohdenna mutulla, vaan siirry datan ja asiakasymmärryksen avulla tarkkuusammuntaan.
Kattavan markkinatiedon avulla tunnistamme ja tavoitamme parhaan asiakaspotentiaalin. Yhdistämällä ulkoiset tietolähteet ja oman asiakasdatan, pystymme tunnistamaan ja tavoittamaan yrityksenne potentiaalisimmat asiakkaat. Ymmärtämällä asiakkaiden arvo ja käyttäytymismallit voimme tehostaan asiakashankintaa merkittävästi.
Markkinoinnin tehostaminen
Usein todetaan, että jopa puolet markkinoinnista on turhaa. Me autamme ymmärtämään kumpi puoli.
Kohdentamalla markkinointia oikeille asiakkaille, oikeaan aikaan, oikeassa kanavassa ja heitä puhuttelevalla sisällöllä saadaan puristettua markkinointieuroista maksimaaliset tulokset. Lisäksi jatkuva asiakas- ja kanavakohtainen mittaaminen auttaa pitämään markkinoinnin tehot korkealla tasolla.
Markkinoinnin automaatioprosesseja ja muuta digitaalista markkinointia voidaan tehostaa ja ohjata esimerkiksi oppivilla ennustemalleilla.
Me pystymme toteuttamaan markkinointikampanjasi niin digitaalisissa, kuin perinteisissäkin kanavissa.
Tässä on vain pieni osa mahdollisista palveluista. Suunnittelemme aina parhaan ratkaisun kuhunkin tarkoitukseen
Palveluistamme löytyvät myös monipuoliset työkalut myynnin, asiakkuuksien ja markkinoinnin digitalisointiin ja tehostamiseen.
Kiinnostuitko asiakasymmärryksen ja datan hyödyntämisestä?
Ota yhteyttä, niin kerromme mielellämme lisää ja voimme keskustella teidän tilanteesta.