Mobiili kanta-asiakasohjelma

Mobiili kanta-asiakaskortti kännykässä helpottaa asioimista ja tunnistautumista. Kortti kulkee aina mukana ja on helpompi ottaa esiin kuin muovikortti lompakosta. Nyt on aika päivittää vanha kanta-asiakasohjelma digiaikaan!

Tunnistautumisen lisäksi mobiilikortti sisältää esim. pisteiden ja muiden etujen tasojen tarkistamisen. Mobiilikortti sisältää myös viestintäkanavan, jonka kautta voidaan lähettää etuja ja tarjouksia asiakkaalle. Etujen ja pisteiden käyttö voidaan myös kirjata suoraan kassajärjestelmään.

Asiakkaan saapuminen myymälään voidaan tunnistaa ja häntä voidaan tervehtiä automaattisesti.

Analytiikkapuolella voidaan mitata kanta-asiakasmarkkinoinnin tehokkuutta, asiakkaan käyntejä ja vierailupituuksia, sekä kiinnostustietoja. Tehokkaan automaation avulla asiakkaan aktivointia osuvilla viesteillä voidaan automatisoida.

Ota yhteyttä, niin kerromme lisää mobiilin kanta-asiakasohjelman mahdollisuuksista!