GeniLoyalty on kokonaisvaltainen tapa hallita asiakassuhteita digitaalisissa kanavissa. Sen avulla voi rakentaa tehokkaita kanta-asiakasohjelmia ja parantaa asiakasuskollisuutta, sekä tehostaa asiakashankintaa. Palvelu on modulaarinen, eli saumaton kokonaisuus muodustuu yhdistämällä halutut palvelut. Kaikki moduulit toimivat saumattomasti yhteen. Genisysin palveluista löytyy monipuoliset työkalut myynnin, asiakkuuksien ja markkinoinnin digitalisointiin ja tehostamiseen.

Asiakkuudenhallinta (CRM)

Helppokäyttöinen GeniCRM on työkalu, jota myyjät rakastavat. Se sisältää mm. tehtävien hallinnan, sähköposti- ja kalenteri-integraation, tarjouspyyntöjen vastaanoton kotisivuilta, jne. Käyttö sekä internet-selaimella, että erillisellä mobiili-appsilla.

Lue lisää

Digitaalinen asiakaskokemus

Tee ostamisesta miellyttävä elämys kanta-asiakas -appsin ja digitaalisen myymäläkonseptimme avulla! Asiakas pääsee aitoon vuorovaikutukseen myymälän kanssa, joka jatkuu myös myymälän ulkopuolella. Lähetä tehokkaita Push-viestejä asiakkaille.

Lue lisää

Markkinoinnin automaatio

Markkinoinnin automaatio parantaa merkittävästi liidien konversiota. Se lämmittelee viileät liidit kypsiksi myynin kontaktointia varten. Automaatio on myyntiputken tehostaja!

Lue lisää

Sähköinen markkinointi

Sähköisen markkinoinnin työkalumme mahdollistavat monikanavaisen dialogin asiakkaiden kansa. Palveluina löytyy uutiskirjetyökalu, sms-viestien lähetys ja vastaanotto, sekä QR-koodien hallinta.

Lue lisää