Digitaalinen asiakaskokemus

Kilpailuetua ylivertaisella palvelulla


Asiakaskokemusta voidaan parantaa merkittävästi modernilla teknologialla ja uusilla palvelukonsepteilla kivijalkaliikkeissä, ravintoloissa, hotelleissa ja muissa fyysisissä kohtaamispisteissä.

Autamme digitalisoimaan myymälän tai asiakaspalvelun, ja nostamme asiakaskokemuksen aivan uudelle tasolle. Tuomme fyysisten kohtaamisten rinnalle myös digitaaliset kanavat, jolloin asiakas saa yhtä hyvää ja henkilökohtaista kokonaispalvelua kaikissa kanavissa.

Image

Digitaaliset palvelut tulevat kivijalkaan  Erotu kilpailijoista ylivertaisella palvelulla!

Kivijalkakaupat saavat uutta buustia digitaalisista palveluista ja voivat muuttua hybridimallilla toimiviksi moderneiksi kaupoiksi. Palvelut voivat olla itsepalveluja asiakkaille tai työkaluja henkilökunnalle, jotta he voivat palvella asiakkaitaan paremmin. 

Ideoimme, konsultoimme ja teemme palvelumuotoilua palvelujen kehittämiseksi. Lisäksi olemme tuotteistaneet tiettyjä ratkaisuja nopeasti käyttöön otettavaksi.


Tunnemme teknologiat ja niiden mahdollisuudet sekä miten niistä muodostetaan asiakkaita koukuttavia palveluita.

Esimerkkejä teknologian mahdollisuuksista kivijalkaliikkeissä

Mobiilisovellukset 

GeniLoyalty-palvelumme avulla voidaan asiakkaille tarjota digitaalisia palveluja mobiilisovelluksen kautta. Tuotteistuksemme kautta oman mobiilisovelluksen saaminen ei vaadi isoa budjettia ja pitkää projektia.

Lue lisää  

Myyntiautomaatit

Automaattien avulla palveluprosesseja voidaan tehostaa itsepalveluilla, esimerkiksi aukioloaikojen ulkopuolella tai muuten helpommin skaalautuviksi. Automaateista voidaan myydä, luovuttaa tuotteita ja ottaa palautuksia vastaan.

GeniLoyalty-mobiilisovellustemme avulla tuotteet voidaan myös tilata ja maksaa etukäteen sekä aktivoida asiakkaita käyttämään automaatteja. Se tuo myös modernin kanta-asiakasohjelman palvelut myyntiautomaattien piiriin.

Kosketusnäytöt

Kosketusnäytöillä voidaan toteuttaa itsepalvelupisteitä asiakkaille, esimerkiksi opastamiseen ja palvelu- tai liikehakuun, mainontaa tietenkään unohtamatta. Myymälän valikoimaa voidaan virtuaalisesti laajentaa tilaustuotteilla tuomalla verkkokauppa myymälään.

GeniLoyalty-pohjaiset mobiilisovellukset keskustelevat myös näyttöjen kanssa. Asiakas voi esimerkiksi tunnistautua näytöllä puhelimensa avulla, tehdä tilauksen, lunastaa tilauksen tai ottaa siitä reitin opastuksen mukaan puhelimeensa.

Sillä voi myös kerätä palautetta. Räätälöimme näyttöön halutun ohjelmistokokonaisuuden.

Älypeili

Älypeili on peilin ja kosketusnäytön yhdistelmä. Sillä voidaan tarjota muun muassa sää- ja aikataulutietoja, pelejä jne.

Älypeili sopii esimerkiksi odotustiloihin, saniteettitiloihin tai hotellihuoneisiin. Räätälöimme peiliin halutun ohjelmistokokonaisuuden.

Älylasi

Älylasin avulla mikä tahansa ikkuna- tai muu lasipinta voidaan muuttaa mediapinnaksi ja optiona siihen voidaan lisätä myös kosketusohjaus.

Tämä mahdollistaa konkreettisen ”ikkunashoppailun” esimerkiksi näyteikkunassa kivijalkaliikkeen jo sulkeuduttua. Tämä aiheuttaa asiakkaissa välittömän WOW-efektin.

Himmennyskalvo

Sähköllä ohjattava ikkunan/lasin himmennyskalvo korvaa toiminallisesti verhot. Ikkunoiden läpinäkyvyyttä voidaan ohjata kytkimellä, kaukosäätimellä, valosensorilla, liiketunnistimella tai muulla automaatiolla.

Kalvo toimii tarvittaessa myös projisointipintana medialle. Kalvon avulla voidaan tuottaa intimiteettisuojaa esimerkiksi asiakaspalvelupisteisiin, luopumatta kuitenkaan tilojen avaruudesta ja valoisuudesta. Se sopii hyvin myös neuvottelutilojen lasiseiniin.

Haluatteko kehittää asiakkaillenne digitaalisia palveluja?

Ota yhteyttä, niin keskustellaan teidän tarpeistanne ja toiveistanne.

Ota yhteyttä ja kysy lisää
 
Ota yhteyttä

Keskustele asiantuntijan kanssa.